wayy be ne ülke ama açlık sınırı nerde asgari ücret nerelerde tepeden sadece yemeyi biliyorlar hiç asgari ücretlinin nasıl geçindiğini düşünmüyorlar ibrahim altun(konya)
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.
wayy be ne ülke ama açlık sınırı nerde asgari ücret nerelerde tepeden sadece yemeyi biliyorlar hiç asgari ücretlinin nasıl geçindiğini düşünmüyorlar
YanıtlaSilibrahim altun(konya)