Elektriğe %15 zam geliyor
Türkiye Elektrik Ticaret A.Ş. (TETAŞ) toptan sattığı elektriğe 1 Ekim’den geçerli olmak üzere yüzde 34 oranında zam yapılması için Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu’na (EPDK) başvurdu. Bunun nihai tüketiciye etkisi ise yüzde 10-15 arasında hesaplanıyor. EPDK’nın TETAŞ’ın bu başvurusunu yarın yapılacak olan Kurul toplantısında karara bağlaması bekleniyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.