| Roketsan iş başvurusu |
SAVUNMA/HAVACILIK/UZAY ENDÜSTRİSİNE KATKI SAĞLAMAYA İSTEKLİ, KABİLİYETLERİNİ VE YARATICILIĞINI ,ULUSAL SAVUNMA GÜCÜNÜ HİZMETİNE SUNMAKTAN HEYECAN DUYACAK TAKIM ARKADAŞLARI ARIYORUZ.
ULUSAL SAVUNMA GÜCÜNÜN HİZMETİNE SUNMAKTAN HEYECAN DUYACAK TAKIM ARKADAŞLARI ARIYORUZ.
Tüm adayların
- T.C. Vatandaşı olması
- Ankara’da ikamet etmesi veya edebilecek olması
- Erkek adayların askerliğini tamamlamış olması ya da en az 3 yıl askerlikle ilişiklerinin bulunmaması
- İyi derecede İngilizce bilgisine (okuma, konuşma, yazma) sahip olması
- MS office programlarını iyi düzeyde kullanabilen
- Dinamik, yaratıcı, insan ilişkileri kuvvetli ve takım çalışmasına yatkın olması
- Gerektiğinde esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilmesi
- Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmaması
Başvuru Adresi : insan.kaynaklari@roketsan.com.tr
Roketsan iş başvurusu için tıklayınız.
Tüm başvurular gizli tutulacaktır.
burdaki başvurdukları pozisyon ve referans kodunu belirtiniz diyo ama nereden alınıyo ben onu bulamıyorum
YanıtlaSilsanırım başvuru tamamlandıktan sonra yada başvuruya başlarken veriyor başvuru nosu diye.
YanıtlaSilben mustafa çinkaya 16 02 1978 ankara doğumluyum meslek lisesi torna tesviye bölümü mezubuyum cnc yatay işleme merkezi operatörüyüm erkunta 5 yıl ekstra metalde 5 yıl çalıştım mazatrol program iyi bilirim tşk
YanıtlaSilYASİN GEDİK 1980 İZMİR DOĞUMLUYUM
YanıtlaSilBOY:1.80 KİLO:76
EVLİYİM ASKERLİĞİMİ YAPTIM LİSE MEZUNUYUM
ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİSİ KARTIM VAR
İŞSİZİM İŞE GERÇEKTEN İHTİYACIM VAR DEĞERLENDİRİLMEYİ ARZ EDERİM CEP:5362912080
GÖKHAN PEKMEZ
YanıtlaSil31 07 1983 ELMADAĞ/ANKARA DOĞUMLUYUM.
BOY:1.85 KİLO:75
İLK ÖĞRENİMİMİ NAMIK KEMAL İLK ÖĞRETİM OKULUNDA TAMAMLADIM ORTA ÖĞRETİMİMİ ELMADAĞ END MESLEK LİSESİ TORNA TESVİYE BÖLÜMÜNDE BİTİRDİM.ASKERLİĞİMİ ACEMİ BİRLİĞİ KASTAMONU USTA BİRLİĞİNİ ÇORUM SEYDİM BELDESİNDE TAMAMLADIM.2,5 SENE HASANOĞLAN MİLLİEĞİTİM BAKANLIĞI DERS ALETLERİ YAPIM MERKEZİNDE FİRMA PERSONELİ OLARAK ÇALIŞTIM.SONRA ANKARA HENKEL DETERJAN FABRİKASINA GİRDİM 3 YILDIR ÇALIŞMAKTAYIM.EVLİ VE BİR ÇOCUK BABASIYIM.KURUMUNUZDA UYGUN GÖRÜLÜRSE ÇALIŞMAK İSTİYORUM.ARZ EDERİM
YAKUP AKTAŞ 03.09.1992 DOGUMLUYUM KIRIKKALE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ ELEKTRİK ELEKTRONİK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM Bİ İŞE ÇOK İHTİYACIM WAR DEGERLENDİRİLMESİNİ ARZ EDERİM.....
YanıtlaSilmerhaba ben ankaradan mehmet 1988 dogumluyum askarliği tamamladım meslek lisesi elektrik bölümü mezunuyum e sınıfı sürücü belgem var silahlı güvenlik sertifikam var iş arıyorm şimdiden teşekkürler.
YanıtlaSilEMRAH AKÇEŞME
YanıtlaSil20/10/1987 ELMADAĞ/ANKARA DOĞUMLUYUM
ELMADAĞ ENDÜSTİRİ MESLEK LİSESİ TORNA/TESVİYE MEZUNUYUM
ASKERE GİTMEDEN ÖNCE 3.5 SENE ESKASAN MAKİNE İMALAT SANAYİNDE ÇALIŞTIM ASKERLİĞİMİ BİTİRDİKTEN SONRA 1.5 SENE HAS_EL TEKNİK SAVUNMA SANAYİ LTD ŞTİ' DE ÇALIŞTIM ŞU ANDA TEKRAR ESKASAN MAKİNA İMALAT SANAYİNDE ÇALIŞIYORUM.
EĞER KURUMUNUZCA UYGUN GÖRÜLÜRSE FABRİKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.
KULLANDIĞIM MAKİNALAR ŞÖYLE;
MAZAK İMPULSE 130
MAKİNO MAX 65
MAKİNO MAX S33
YANG YMC 1100
ARİF KOZ
YanıtlaSil25,08,1985 ELMADAĞ ANK DOĞUMLUYUM
E.E.M.L TORNA TESVİYE MEZUNUYUM
ASKERLİĞİMİ ACEMİLİK BALIKESİR USTALIK HAKKARİ OLMAK ÜZERE TAMAMLADIM
KAYNAK VE TORNA BİLGİM VAR
BİLGİSAYAR KULLANIRIM
GÜVENLİK SERTİFİKAM VAR
FABRİKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM
İŞSİZİM İHTİYACIM VAR
CEMAL PELHİVAN ANK/ ELMADAĞ DOGUMLUYUM 27 YAŞINDAYIM MESLEK LİSESİ TORNA BÖLÜMÜNÜ OKUDUM 2 SENE YURT DIŞINDA KALDIM KAYNAK VE TORNA BİLGİM VAR İŞE İHTİYACIM VAR SİZİNLE ÇALIŞMAKTAN ONUR DUYARIM KURUMUNUZA UYGUNSA FABRİKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUMM SAGILARR
YanıtlaSilTAYFUN AVŞAR
YanıtlaSil01/01/1976 ANKARA DOĞUMLUYUM
ORTA OKUL MEZUNUYUM 1992 ÇIRAKLIK EGİTİM TORNA TESVİYE MEZUNUYUM AUTOCAD SERTİFİKAM VAR B SINIFI EHLİYETİM VAR WORD ve EXCEL PROGRAM KULLANIYORUM KUMLAMA HATTI ve BOYA OPERATÖRLÜĞÜ YAPMAKTAYIM
KURUMUNUZA UYGUNSA FABRİKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUMM
TAYFUN AVŞAR
YanıtlaSil01/01/1976 ANKARA DOĞUMLUYUM
ORTA OKUL MEZUNUYUM 1992 ÇIRAKLIK EGİTİM TORNA TESVİYE MEZUNUYUM AUTOCAD SERTİFİKAM VAR B SINIFI EHLİYETİM VAR WORD ve EXCEL PROGRAM KULLANIYORUM KUMLAMA HATTI ve BOYA OPERATÖRLÜĞÜ YAPMAKTAYIM
KURUMUNUZA UYGUNSA FABRİKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUMM
Ben MEHMET KURT 25.10.1985 doğumluyum.Elmadağda ikamet ediyorum.İlk ve orta okulu Atatürk İlköğretim okulunda ,liseyi Elmadağ Endüstri Meslek Lisesi Torna Tesviye Bölümünde okudum.Stajımı Elmadağ Makine Kimya Elroksan Mekanik Bölümünde tamamladım.Stajımı tamamladıktan sonra Ankara Organize Sanayi Bölgesi Ostimde mesleğim üzerine Alüminyum Döküm Fabrikasında Frze Bölümünde 2 yıl çalıştım.Askerliğimi Malatya ve Kahramanmaraşta yaptım.2009 yılında Elmadağ Alfa Kazan Sanayii A.Ş. de montaj ustası olarak işe başladım.Halende çalışmaktayım.Fabrikanızda torna tesviye bölümünde mesleğim üzerine çalışmak istiyorum.Durumu bilgilerinize arz ederim. Tel:0542 314 52 92
YanıtlaSilselamın aleykum ben arap sakar kırıkkale keskın de ıkmet edmekteyım ben de fabrıkanızda calmak ıstoyorum gerıgın yapilmasını arz ederım.teşekkurler
YanıtlaSilSELAMIN ALEYKUM BEN ARAP SAKAR KIRIKKLE KESKIN DE IKMAET ETMEKTEYIM. BEN DE FABRIKANIZDA CALISMAK ISTIYORUM KIMYA TEKNISYENIYIM VE B SINIFI EHLIYETIM VAR BILGISAYAR İŞLETMENI SERTIFIKAM VAR GEREGIN YAPILMASIN ARZ EDERIM.TEŞEKKUR DERIM.
YanıtlaSilmerhaba ismim yusuf demir 1978 dogumluyum ankara lalahanda ikamet etmekteyim ilk okul mezunuyum b sınıfı ehliyetim var src belgem var yedi sene yfs fişek fabrikasında calıştım oto elektirik ustasıyım şu an işsizim ilginize arz eder teşekür ederim
YanıtlaSilBEN HACI ABACI 10.07.1977 KIRIKKALE DOGUMLUYUM.1996 YILI ULUS TEKNİKLİSE MAKİMA BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.VATANİ GÖREVİMİ HAKKARRİ-ŞEMDİNLİDE JANDARMA OLARAK TAMAMLADIM.ROKETSAN GİBİ BİR FİRMADA BENDE GÖREV ALMAK İSTERİM.İYİ DERECEDE FANUC PROGRAMI BİLİYORUM.YAKLAŞIK 12 YIL KADAR BİR DENEYİMİM BULUNMAKTADIR.BU KONUDA SİZLERİN YANINDA DAHA BAŞARILI OLACAGIMA İNANIYORUM,SAYGILARIMI ARZ EDERİM.05.07.2011
YanıtlaSilARİF KOZ
YanıtlaSil25,08,1985 ELMADAĞ ANK DOĞUMLUYUM
E.E.M.L TORNA TESVİYE MEZUNUYUM
ASKERLİĞİMİ ACEMİLİK BALIKESİR USTALIK HAKKARİ OLMAK ÜZERE TAMAMLADIM
KAYNAK VE TORNA BİLGİM VAR
BİLGİSAYAR KULLANIRIM
GÜVENLİK SERTİFİKAM VAR
FABRİKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM
İŞSİZİM İHTİYACIM VAR
celal karakaş 14,09,1989 dogumluyum e.m.l motor bölümü mezunuyum askerlik vazifemi acemi birlik balıkesir usta birlik edirne olarak tamamlamış bulunmaktayım motorlu araclar konusunda deneyimlerimle uzmanım diyebilirim-dizel benzinli-olmak üzere fabrikanızda calışmak istiyorum
YanıtlaSilben ali çıtak 16.09.1989 dogumluyum endustrı meslek lısesı elektrık bolumu mezunuyum askerlıgımı acemı bırlıgı ısparta usta bırlıgımı dıyarbakırda yaptım silahlı guvenlık sertıfıkam kaynak sertıfıkam bılgısayar sertıfıkam var roketsan gıbı bır fabrıkada bende gorev yapmak ıstıyorum bende bu aılenın bır ferdı olmak ıstıyorum saygılarımı arz ederım tel=05466179248
YanıtlaSilaaa
YanıtlaSilMERHABA BEN AHMET GENÇ ANKARA MAMAKTA İKAMET ETMEKTEYİM 15 02 1985 ANKARA DOĞUMLUYUM TİCARET MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM ASKERLİĞİMİ TAMAMLADIM B SINIFI EHLİYETİM VAR ÖZEL GÜVENLİK SERTİFİKAM OLUP 4 SENE ÖZEL GÜVENLİK İŞİNDE TECRÜBEYE SAHİBİM.UYGUN GÖRÜLDÜĞÜ TAKTİRDE BENDE ROKETSANDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM SAYGILARIMLA ARZ EDERİM
YanıtlaSilmrb ben mehmet yetim 02 12 1986 ankara dogumlu meslek lisesi elektrik bölümü mezunuyum ankarada alçı ve alçıpan elekrık teknıkerı olarak 4 yıl çalıştım tşk
YanıtlaSilSELCUK ÖZKAYA,1983 ANKARA DOGUMLUYUM,2 YILLIK GÜVENLİK TECRÜBESİNE SAHİBİM,15 YILLIK LİSANSLI TAEKWONDO SPORCUSUYUM AYRICA YAKIN SAVUNMA,VÜCUT GELİŞTİRME,FITNESS SPORU YAPMAKTAYIM,ORTA DÜZEYDE İNGİLİZCE VE BİLGİSAYAR BİLMEKTEYİM...BİLGİLERİMİ İLGİNİZE İLETİR SAYGILARIMI ARZ EDERİM...
YanıtlaSilmerhaba ismim eda 18.11.1991 elmadağ dogumluyum liseyi elmadağ metemde kimya bölümü okudum üniversiteyi izmir ege üniversitesi b.m.y.o da kimya teknikerligi okudum.ustalık belgem bilgilerimi görüşlerinize saygılarımla arz ederim.Roketsanın bende bir calışanı olmak istiyorum i günler dilerim
YanıtlaSilgazi üniv. makina 2 yıllık mezunuyum.askerlik hizmetimi yerine getirmiş bulunmaktayım. iş tecrüberim ise; punch öperötörü,büküm operötörü (abkant), perçin çakma makinası ve ayrıca montaj yabmaktayım. 3 yıllık tecrübem vardır. takım çalışmalrında oldukça başarıyımdır.. ve siznle çalışmak istiyorum
YanıtlaSilgazi üniv. makina 2 yıllık mezunuyum.askerlik hizmetimi yerine getirmiş bulunmaktayım. iş tecrüberim ise; punch öperötörü,büküm operötörü (abkant), perçin çakma makinası ve ayrıca montaj yabmaktayım. 3 yıllık tecrübem vardır. takım çalışmalrında oldukça başarıyımdır.. ve siznle çalışmak istiyorum cyborg_0816@hotmail.com
YanıtlaSilMerhabalar...Adım Halil İbrahim Özdemir 1988 dogumluyum.ilkögrenimi sincan 100.yıl ilkögretim okulunda tamamladım.Ardından lise ögrenimimi Sincan Endüstri Meslek ve Teknik Meslek Lisesinde Elektrik-Elektronik okuyarak teknik meslek lisesinden mezun olmus bulunmaktayım.Üniversiteyi 2yıllık olarak Canakkale Onsekiz Mart Üniversitesinde mekatronik bölümünü tamamladım.Askerlikle ilişiqim kalmamıstır.Pcb çizim auto-cad C # Mikro işlemciler Plc Torna-Freeze Kalite kontrol (arıza bulma qiderme) vb konularda fikir sahibiyim.Dilegimi huzurlarınıza saygılarımla arz ederim... İletişim:05549206989
YanıtlaSilşu an polatlı da bir fabrikada çalışmaktayım uygun gördüğünüz taktirde roketsan da çalışmauı isterim
YanıtlaSilselamun aleykum ben ahmet şimşek 15,11,1986 doğumluyum askerlik hizmetimi tamamladım lise mezunuyum yozgat çekerek şehit özgür ocak çok proğramlı lisesinden mezunum ankara sincanda ikamet etmekteyim iş tercübem ise mekanik,su tesisatı ve doğalgaz tesisatı dır 5 yıllak tercübem vardır huzurlarınızda çalışmak istiyırum gereğini arz ederim iletişim tel. 0538 607 26 66
YanıtlaSilMEHMET TEZYEL işe ihtiyacım var çalışmak istiyorum
YanıtlaSilaskerlıgımı bıtırmıs olup eml meğzunuyum cnc uzerıne okudum 1 yıl staj gordum ay dokum fabrıkasında askerden yenı geldım b sınıfı ehlıyetım var ıckı ve sıgara kullanmıyorum.
YanıtlaSileger uygun gorulurse calısmak ıstıyorum arz ederım
merhaba adım eda ankara elmadagda dogdum 1991 tarihinde.Ege üniversitesi bmyo aliagada kimya teknikerligi okudum.Barutsan ve Baştaşda staj yaptım.bu işe ihtiyacım var ve meslegimi çok seviyorum
YanıtlaSilselam ben adem sincan da oturuyorum 1987dogumluyum askerlıgımı yaptım eml makına bolumu mezunuyum cnc dıkıslem kullanıyorum evlıyım 1cocugum var uygun gorulursem 05427162064 numaram saygılar
YanıtlaSilBen ilknur BÜYÜKŞAHİN 1973 dogumlu elmadag metem kimya bölümü mezunuyum ihtiyaç duyuldugunda çalışmak istiyorum saygılrımla arzederim 05364335451
YanıtlaSil3çocukbabasıyım işe ihtiyacım var geçim zor sizinle çalışırsam kolaylaşacağını düşünüyorum teşekkürler
YanıtlaSil1,5 senedır turk traktorde calısıyorum.grob,yatay torna,freze,okuma tezgahlarını bılıyorum saygılarımla. erkan_kara40@hotmail.com
YanıtlaSilSlm adım adem 6 senedır turk traktor arge bölümünde calısıyorum siznle calışmak istiyorum saygılarımla..tel.05072695736
YanıtlaSilmeraba ben ankara polatlıdan mehmet akif şentürk kütahya dumlupınar üniversitesi mezunuyum elektrik programı 10 seneye yakın beyaz eşya işleri ile ilgieniyorum ama arçelik ve bekoda fiyatlar düşük iyiir iş istiyorum ilgililerin dikkatine teknikerrr...
YanıtlaSilmhb roketsan çalışanları ben erol köse ank sincandan ben otoboyacı ustasıyım acil iş arıyorum ben 1994 buyana bu işin içinde son kat boya ugulaması astar işleri ugulaması macun işleri ugulaması zımpara işleri lokal yama işleri ve pistole boyacılıgı /pilastik alastik yüzeye boya ugulaması /1980 doğumlu ehliyetim var /b/ askerliyimi yaptım telim 05397711640 sizinle vardiyeli mesayde ve çalışmak tan mutu olurum babam tel 05377163724
YanıtlaSilben MehmetErdem 1990 dogumluyum güvercinlik endüstrimesleklisesi mezunuyum Stjyerlik dahil olmak üzere 4 yıl trafo üretiminde çalıştım 1 yıl Etemesgut belediyesinin olimpik havuzunun elektrikli makinalarının bakımı ve binanın tesisiatının bakımında çalıştım askerligimi gümüşhanede yaptım halen trafo üretiminde çalışmaktayım İşkurun açmış olduğu kurstan bilgisayar proğramcılk sertifikam var. ehliyetim var.sizinle çalışmak istiyorum saygılarımla.
YanıtlaSilben ayşenur kaya dumlupınar üniversitesi işletme bölümü mezunuyum ankara elmadağda yaşıyorum 1990 doğumluyum sizinle çalışmak istiyorum saygılarımla.
YanıtlaSilben murat özcan 1987dogumluyum mtm mobilya mehzunuyum askerliyimi yaptım mamak lalahanda ikamet ediyorum sizinle calışmak istıyorum lalahan vatan caddesi no 43
YanıtlaSilben ugur ozcan yaşım 26 yaşındayım mamak lalahan vatan cad 43 b oturyom metem lisesi mobilya okudum askerligimi yaptım sizinle calışmak istiyorum saygılarla
YanıtlaSilben mustafa aydogan ıkı yıldır kalekım a.s. de forklıft operatoru olarak calısmaktayım operator ehlıyetım var takım calısmasına ayak uydurmakta basarılıyım sızınle calısmak ıstıyorum tesekkurler 05452566516
YanıtlaSilben akın koçak 1990 dogumluyum torna tesviye bölümü mezunuyum askerligimi yaptım sizinle çalışmak istiyorum tesekkuler 05353927413
YanıtlaSilben remzi varol 1990 torna tesviye bölumu mezunuyum 5 yıldır cnc oparatorlugu yapıyorum sizinle calişmak istiyorum teşekkurler 05333854068
YanıtlaSiliyi günler ben murat çalık,1988 dogumlu torna tesviye bölümü mezunuyum askerligimi yaptım elmadağda ki fabrikanızda çalışmak istiyorum gereğini arz ederim...
YanıtlaSilmrh ben musa kandemir 1980 dogumluyum meslek lisesi mezunuyum forklift oparatörüyüm E+G ehliyetim tesekürler 0542 6177610
YanıtlaSilv
YanıtlaSilmerhaba ismim MEVLÜT ŞAHİN 09.03.1979 Doğumluyum elmadağ endüstri meslek lisesi mobilya dekarasyon bölümü mezunuyum daha önce baştaş çimento fab. elektrik teknikeri olarak 2 sene mke elmadağ barut fabrikasında 1 sene yibitaş çimento fab. 1 sene çalıştım bu işlerden ayrılma sebebim işsüresinin dolması iş teslimi nedeniyle dir. evliyim 2 çocuğum var. elmadağ'da ikamet etmekteyim uygun görülürse sizlerle çalışmak istiyorum.gereğini arz ederim. teşekkürler ..
YanıtlaSilmerhaba ismim AKIN YURDAKUL25,09,1990 dogumluyum metem mezunum dagha önce yonca avm 1 yıl calıtım b sınıfı ehliyetim var 180 saatlik microsoft ofice 2007 bilgisayar sertifikam var silahlı özel güvenlik sertifikam var askerlimi yaptım içki sigara gibi alışkanlıgım yok tel no:05343547748
YanıtlaSilV
YanıtlaSilVizyonu genis imkani dar biriyim fikirlerimle. gecmisten ders alip gelecege yol almaliyiz. 5386279746
YanıtlaSilİHSAN AKKUZU meslek lisesi KİMYA mezunuyum 19 yaşındayım HENKELDE Staj gördüm 0543 211 68 09
YanıtlaSilserdar lise menzunuyum 25 yaşındayım askerliğim yaptım lalahanda oturmaktayım lalahandaki roketsanda yeni yapılan inşatında tesisatın calışmaktayım kazancı veya bakımcı olarak calışmak istiyorum
YanıtlaSilslm ismim serdar 25 yaşındayım lise menzunuyum askerlimi yaptım lalahanda oturmaktayım lalahandaki roketsanda yeni yapılan inşatında tesisatında calışmaktayım kazancı yada bakımcı olarak calışmak istiyorum saygılar 05437829028
YanıtlaSilslm ismim fatih 23 yasındayım askerlimi yaptım vinc oparatoruyum sizinle çalısmak isterim 0545 237 00 86
YanıtlaSilSLM BEN SELAMİ ELMADAG DOGUMLUYUM MESLEK LİSESİ TORNA TESVİYE BÖLÜMÜ MEZUNUYUM ASKERLİGİMİ TÜNCELİ 4 KOMANDO TABURUNDA KOMANDO ÇAVUŞ OLARAK TAMAMLADIM ŞU ANDA KAYNAKCI VE İMALATCI OLARAK CALISİYORUM FORKLİT KULLANMA SERTİFİKAM VARDIR. FİRMANIZDA ÇALIŞMAYI ÇOK İSTİYORM. TEŞEKKÜR EDERİM
YanıtlaSilSlm ben hacı ahmet ceylan 1987 tokat/zile doğumluyum tokat/zilede ikamet etmekteyim zile dincerler lisesi mezunuyum askerliğimi kıbrıs lefkoşada zırhlı muharebe arac soförü olarak yaptım şuan işsizim sizinle çalışmayı cok istiyorum
YanıtlaSilSlm ben hacı ahmet ceylan 1987 tokat/zile doğumluyum tokat/zilede ikamet etmekteyim zile dincerler lisesi mezunuyum askerliğimi kıbrıs lefkoşada zırhlı muharebe arac soförü olarak yaptım şuan işsizim sizinle çalışmayı cok istiyorum
YanıtlaSilSlm hacı ahmet ceylan tokat/zilede ikamet etmekteyim lise mezunuyum askerliğimi yaptım evliyim şuan işsizim ve sizinle çalışmayı cok isterim
YanıtlaSilSlm hacı ahmet ceylan tokat/zilede ikamet etmekteyim lise mezunuyum askerliğimi yaptım evliyim şuan işsizim ve sizinle çalışmayı cok isterim
YanıtlaSilSlm hacı ahmet ceylan tokat/zilede ikamet etmekteyim lise mezunuyum askerliğimi yaptım evliyim şuan işsizim ve sizinle çalışmayı cok isterim
YanıtlaSilben lütfi ankara mamakta ikamet edeiyoeum 1980 nigde dogumluyum ticaret meslek lisesei muhasebe bölümü mezununuyum özel güvenlik kimlik kartım var kazan atesleme belgem var ayni zamanda su tesisatı kaleferci belgem var evliyim ve issizim is arıyorum neis olursayaparım yardımcı olun 05452101790
YanıtlaSil
YanıtlaSilMuhammet Ateş Gaziantep te ikamet ediyorum ama Ankara'ya taşınmak istiyorum meslek lisesi mezunu cnc operatörü ve cad cam sorumlusuyum catia solid Works espirit ustalık ve usta eğiticilik sertifikalarım var daha önce roketsan A fason iş yapmış olmakla beraber şuan sağlık sektöründe platin üretimi ile meşgul olmaktayım yaşım 35 ve firmanıza hizmet etmek için gönüllüyüm saygılarımla arz ederim
YanıtlaSilMuhammet Ateş Gaziantep te ikamet ediyorum ama Ankara'ya taşınmak istiyorum meslek lisesi mezunu cnc operatörü ve cad cam sorumlusuyum catia solid Works espirit ustalık ve usta eğiticilik sertifikalarım var daha önce roketsan A fason iş yapmış olmakla beraber şuan sağlık sektöründe platin üretimi ile meşgul olmaktayım yaşım 35 ve firmanıza hizmet etmek için gönüllüyüm saygılarımla arz ederim
YanıtlaSilSedat Polat 1983 ankara doğumluyum ilk,orta,lise öğrenimi almanyanın köln sehrinde bitirdim iyi derecede almanca konuşuyorum inşaat sektöründe elektrik üzerine çalışıyorum kurununuzda branşım üzerinde calismak istiyorum degerlendirmenizi saygilarimla arz ederim.05468678486
YanıtlaSil