Devlet baba okumuş işsizlerden bile habersiz.

 Devlet personel daire başkanlığı son 5 yıl içinde üniversitelerden mezun olan öğrencilerin şu anda işsiz olup olmadığından haberleri yokmuş.  bu durumda bir yana ben kendimden örnek vermek istiyorum, hep duyarız okulda aldığımız burslar biz iş hayatına atıldığımızda taksit ile ödenecek diye. benim iş bulmayı bırakın daha okulda 1 dersım varken diplomamı almamışken bana posta ile borç geldi ve okul bitmeden ödemeye başladım. yani devlet bırakın mezun olanları daha okuyan öğrencıden bile haberi yok. çok yazık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.