
Türkiyede işsiz sayısı 41bin artarak 2milyon 164bin kişiye yükseldi. anketimizdede sorduğumuz gibi cevabıda bu doğrultuda çıktı. kayıtsız işçi oranları biryandan artarken kayıtlı işçilerimizin oranıda aynı kalıyor. ne diyelim güzelim ülkemin temel sorunlarından biri olan işsizlik azalsada ben site hitimin düşmesine razıyım. umalımda düşsün ba işsizlik.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.