Aşağıda belirtilen talebe durumları uyanların ilanın Resmi Gazete’de yayınlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde şahsen Türkiye İş Kurumu İl/Şube Müdürlüklerine veya www.işkur.gov.tr. İnternet adresi üzerinden başvuru yapmaları gerekmektedir. Son Müracaat tarihi resmi tatile rastladığında bir sonraki işgünü başvurular kabul edilmektedir.
Türkiye İş Kurumu Mersin İl Müdürlüğünden :
Aşağıda belirtilen talebe durumları uyanların ilanın Resmi Gazete’de yayınlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde şahsen Türkiye İş Kurumu İl/Şube Müdürlüklerine veya www.işkur.gov.tr. İnternet adresi üzerinden başvuru yapmaları gerekmektedir. Son Müracaat tarihi resmi tatile rastladığında bir sonraki işgünü başvurular kabul edilmektedir.
Talebi Alan İl Kamu Kuruluşun Adı Öz. E.H. Meslek Adı İşgücü Sayısı Eğitim Durumu Aranılan Diğer Nitelikler
Mersin İl Müdürlüğü Mersin İl Özel İdaresi Özürlü Büro Memuru 6 Lisans
Yukarıda Belirtilen Talebe Başvuracak Adayların Dikkatine
2004 veya 2006 Kamu Personeli Şeçme Sınavına (KPSS) katılmış olmak. (Başvuru esnasında KPSS P3 bölümünde yazılı puan dikkate alınacaktır.) Yanlış beyanda bulunarak nihai listelere girenler listeden çıkarılarak, sıradan diğer kişiler nihai listelere eklenecektir. Yanlış beyandan kişiler sorumlu olacak, Kuruma hiçbir sorumluluk yüklenmeyecektir.
Adaylar aynı işyerinin aynı tarihlerde birden fazla talebinin yayımlanması halinde durumlarına uyan yalnızca bir talebe başvurabileceklerdir.
Merkezi sınav kapsamında müracaat eden adaylar içerisinde en yüksek puan alan alanlardan başlayarak açık iş sayısının iki katını geçmeyecek şekilde düzenlenecek olan Nihai Listelerde yer alan kişilerin isim ve adresleri, işçi talebinde bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşuna bildirilecektir.
Merkezi sınav uygulanacak kişiler (öncelikliler) kuruma kayıt tarih sırasına göre talebin iki katını geçmeyecek şekilde isim ve adresleri ile durumlarını belirten açıklayıcı bilgi, işçi talebinde bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşuna bildirilecektir.
İşyerine isimleri bildirilen kişilere, sözlü sınav/mülakatın yeri ve zamanı talebi veren Kamu Kurum ve Kuruluşu tarafından yazılı olarak bildirilecektir.
merhaba ben sebnem dogan ankarada yaşıyorum 1997 ve 2003 yılları arasında özel bilgisayar kurslarında Milli Eğitim usta öğreticilik belgem ile öğrencilere Ms office,donanım,eta,internet,access,power point,ms dos bilgilerimle 6 yıllık süre ile ders verdim,evlilik nedeni ile ayrılmak zorunda olduğum için şimdi Ankarada bana uygun bir iş aramaktayım,evliyim ve 5 yaşında bir oğlum var bu çalışma azmimle kendime ve sizinde desteğinizle bir iş bulmak dileğiyle. Saygılarımla! Not:Bilgisayarla ilgili diğer işlerde de çalışabilirim. mail adresim sebo7765@hotmail.com
YanıtlaSil