CV ( Özgeçmiş ) Hazırlama Yöntemleri, Özgeçmiş ( CV ) Çeşitleri

Fonksiyonel (İşlevsel) CV

Türkiyede daha az görülmekle beraber profesyonel iş hayatında çeşitli uzmanlık alanlarında tercih edilen formattır. Kişi, sahip olduğu iş tecrübelerini uzmanlık alanları altında toplayarak sunar. Bu format daha çok, becerileri ve başarıları ön plana çıkarmak isteyen kişiler tarafından tercih edilmektedir. Önümüzdeki yıllarda değişen iş yaşamı kurallarına paralel olarak, kıdemden çok şirketler için asıl önemli olan beceri ve uzmanlıkları ortaya çıkaran işlevsel CVlerin yaygınlık kazanacağına kesin gözle bakılmaktadır. Özellikle arka arkaya aynı iş alanında, bir çok değişik işyerinde çalışmış iseniz tercih edeceğiniz format bu olmalıdır. Çünkü aynı işleri yapmış sadece işyerlerinin ismi değiştirilmiş uzun bir CVnin, okuyan için pek bir çekiciliği yoktur. Eğer uzun süre çalışma hayatına ara vermişseniz ya da aynı alanda çok iş değiştirmiş iseniz gene bu formatı kullanmanız yararlı olabilir. Bu şekilde okuyanın dikkatini tecrübelerinize çekmiş olursunuz.

5 yorum:

  1. merhaba ben fadime bozkurt 1990 şişli dogumluyum.küçükköy endüstri meslek lisesi makina resssamlıgı bölümü mezunuyum.t.h.y'de sizinle çalışmak istiyorum.2007,2008 tarihlerinde t.h.y teknikte stajımı tamamladım sizinle her alanda çalışmak istiyorum.bana ulaşabileceginiz telefonlar:0536,359,95,60ve0538,956,71,21 sizinle en yakın zamanda çalışmak istiyorum saygılarımla...

    YanıtlaSil
  2. ben mardin doğumluyum ben büro yönetimi sekreterlik mezunuyum bir bankada danışmanlık veya sekreterya bölümünde çalışmak istiyorum
    tlf:05448599260 sizinle çalışmak istiyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
  3. NİĞDE ÖZEL BİR TEKSTİL FİRMASINDA 13 YILDIR LABORANT OLARAK CALISIYORUM ADANADA İKAMET ETMEK İSTİYORUM UYGUN BİR İŞ OLURSA ÇALIŞMAK İSTİYORUM TEKSTİL DIŞINDA BAŞKA ALANLARDA OLUR
    05362632419

    YanıtlaSil
  4. selam 1872 sakarya doğumluyum 20 yıllık kaynakçı ustasıyım sizinle çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Universiteden yeni mezun ve tevrubesiz bir aday olarak firmalarin tecrube kriterini anliyabiliyorim fakat istenilen tecrube icin gerekli sansin verilmesinden yanayim.. rmzyyildirim35@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.