İşsizliğe karşı protokol imzalandı

Muratpaşa Belediyesi işsizlik sorununun çözümü için BAGEV ile işbirliğine gidiyor.
Muratpaşa Belediyesi işsizliğe karşı Batı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme Vakfı (BAGEV) ile işbirliğine gidiyor. Kentteki işsizlik sorununun çözümü için iş arayan ile personel arayanların buluşturulmasını, süreçte de işgücüne eğitimle nitelik kazandırmayı amaçlayan İstihdam ve Eğitimi Geliştirme İşbirliği Sözleşmesi Muratpaşa Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen, Antalya Ticaret Borsası (ATB) ve BAGEV Yönetim Kurulu Başkanı Ali Çandır arasında imzalandı. Muratpaşa Belediye Meclis Üyeleri ve ATB yetkililerinin de katıldığı törende, istihdama yönelik iki yıllık işbirliği protokolü imzaladı.
İşsizliğe çözüm üretmeyi amaçladıklarını ve bunun için işbirliğine gittiklerine dikkat çeken Muratpaşa Belediye Başkanı Evcilmen, “Vatandaşların belediyeye verilen özgeçmişlerini içeren başvurular BAGEV Bölgesel İstihdam Ofisi'ne aktarılacak” şeklinde konuştu.
Antalya, Burdur ve Isparta'yı kapsayan bölgenin istihdam profilini çıkardıklarını ifade eden ATB Başkanı Çandır ise “İş ve iş gücüne katkı sağlamayı planlıyoruz. İşsizliğe karşı kurumların ayrı ayrı enerji harcamaları yerine, potansiyelin birleştirilip daha verimli hale getirileceğine inanıyoruz” dedi.
İki yıllık süreyi içeren protokol kapsamında Muratpaşa Belediyesi bünyesinde bir istihdam ofisi kurulacak. Muratpaşa Belediyesi bünyesinde oluşturulacak istihdam ofisi BAGEV bünyesindeki Bölgesel İstihdam Ofisi ile ortak bir platformda buluşarak kentte yaşanan
işsizliğe çözüm bulunmaya çalışılacak. Muratpaşa Belediyesi İstihdam Ofisi'ne yapılacak iş talebi başvuruları tamamen sayısal ortamda BAGEV Bölgesel İstihdam Ofisi'ne aktarılacak. Bunlar, personel arayan işverenlerin talepleri ile karşılaştırılarak işsizlik sorununa çözüm aranacak. Süreçte, işgücünün nitelikli hale getirilmesi amacıyla eğitim çalışmaları da yürütülecek.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.