PTT eleman sıkıntısı çekiyor

postacı
Düzce PTT Başmüdürü Vedat Kandeğer eleman yetersizliği nedeniyle posta dağıtımında sıkıntı yaşadıklarını söyledi. Adres bilgilerinin vatandaşlar tarafından güncellenmediğini ve bu nedenle postacıların şahsı bulmakta zorlandığını dile getiren Kandeğer, “Böyle durumlarda gönderileri iade etmek zorunda kalıyoruz” dedi.
Eleman yetersizliği nedeniyle posta dağıtımı konusunda sıkıntı yaşadıklarını vurgulayan Kandeğer şöyle konuştu: “Bizim Düzce’deki en önemli sıkıntımız posta dağıtımı. Eleman sayımız yetersiz. Mevcut elemanlarımızın çoğun görevinde yeni. Dağıtım hizmetlerinin ana unsuru tecrübe.”
Kandeğer, adres bilgilerini güncellemeyen vatandaşlara ulaşmakta zorlandıklarını kaydederek “Maalesef tek bir şahıs adına gönderilen gönderi için farklı çok sayıda adres bulunuyor. Şahıs gittiği hiç bir yerde adres bilgilerini güncellememiş. Sokak değişmiş gönderi eski sokak adı ile geliyor. Kapı numarası değişmiş, gönderi eski kapı numarası ile geliyor. Böyle bir durumda ya gelen gönderiyi
o adrese bırakıyorsunuz yada burada oturmuyor dendiğinde gönderiyi geri iade ediyorsunuz. Bütün yakınmalarda bu yönde” diye konuştu.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.