İşkur Hatay İl Müdürlüğü'nde yapılan mülakat sonucunda 40 kursiyer seçimi yapılarak Antakya Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü'nde restorasyon elemanı yetiştirme programı kursu açıldı.
Antakya Belediyesi Kent Atölyesinde; yaklaşık 4 ay süresince 40 kursiyer 600 saat teorik ve pratik eğitim alacak. Kurs sonunda yapılacak sınav ile başarılı kursiyerlere Milli Eğitim'den onaylı sertifika verilecek. Restorasyon elemanı yetiştirme programında; geleneksel taş işlemeciliği, ahşap teknikleri (kapı, pencere, çatı), ahşap oymacılığı, soğuk demir (ferforje) işlemeciliği branşlarında eğitimler verilecek.
İşkur Hatay İl Müdürü Ahmet Bulanık işsizlik ve istihdamın
önemi kadar tarihi değerlerin yaşatılması ve onarılmasının son derece önemli olduğunu söyledi.
Belediye Başkanı Lütfü Savaş ise programın tamamlanması ile Antakya'da restorasyon projelerinde büyük problem olan ara eleman eksikliğinin bir nebze olsun giderileceğini söyledi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.