Yerel seçimler yaklaştıkça biraz daha fazla oy almak için yapılan yatırımlar artmaya devam ediyor. Mutlaka görmüşsünüzdür yaşadığınız yerde ana yollarda belediyeler harıl harıl yol yapımına yükleniyor, yıllardır neden oturuyorlardı da yerel seçimlere yaklaştıkça çalışma azmi duydular. Başbakan Erdoğan da öğretmenler gününde yaptığı açıklama ile
2014 yılında 50 bin yeni öğretmen alımı yapacağını duyurdu. Aslına bakarsanız bu rakam boşta gezen öğretmenlerin kat kat altında ama yine de 50 bin 50 bindir.
 |
| 50 bin öğretmen alımı |
Erdoğan 2014 Şubat ayında 10 bin Ağustos ayında 40 bin olmak üzere toplamda 50 bin yeni öğretmen alımı yapılacağını açıkladı. Keşke bu açıklamayı
öğretmenler gününde yapmasaydı da tüm Türkiye'ye aslında ne kadar çok iş bulamayan öğretmen olduğunu hatırlatmasaydı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.