Sağlık bakanlığı "20 bin Hemşire alınacak"


 Açıkta bekleyen sağlık personeli arkadaşlara mutlu bir haberimiz var. Önümüzdeki dönemde 20 bin yeni hemşire alımı yapılacak.

Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu yaptığı açıklamada 50 bin adet hemşire açığı olduğunu söyledi. Müezzinoğlu çok kısa süre yaptığı açıklamada önümüzdeki yıl 20 bin kişi alınacağını söyledi. Daha sonraki yıllarda da bu alımların devam edeceğini söyledi. Ayrıca 21 bin aile hekiminin olduğunu ve ideal bir sistem kurmak için 40 bin aile doktorunun gerektiğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.