| kamu memur alımı |
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik Güneydoğu TV’deki Ömer Kapaklı’nın sunduğu Meydan programına konuk oldu. Programda personel alımlarıyla ilgili açıklamalarda bulunan Bakan Çelik, bütün kurumlara 79 bin personelin atanacağını, öğretmen atamalarının Ağustos ayında yapılacağını ve atanacak öğretmen adayı sayısının 39 ya da 42 bin olacağını söyledi.
Öğretmen alımından sonra en büyük payın sağlık personeline
ayrıldığını ve bunların dışında kalan diğer kurumlara 15 bin personel atanacağını belirtti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.