Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı katıldığı televizyon programında 2013 yılı için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı personel alımı hakkında bilgi verdi.Gümrük ve Ticaret Bakanlığı 2013 yılı için maliyenin ayırdığı bütçeye göre bu alımın daha da fazla olacağını ama şuan için 600 raportör almayı düşündüklerini söyledi.
Hayati Yazıcı: Tüketici hakem heyetlerinin oluşturacak kişileri ehil olması gerekiyor. Valiler toplantısında söz aldığımda valilere bu doğrultuda ricada bulundum. Buralara atanacak kişiler konusunda seçici olalım diye. Bizimde yasa tasarısında Tüketici hakem heyetleri için yeni personel istihdamı ile ilgili talebimiz var. Raportör almayı planlıyoruz. Bütün hakem heyetleri 937 tane olması lazım. İlk etapta 500-600 raportör almayı düşünüyoruz. Maliye ile bir anlaşmazlık var. Kadro açılması hususunda, anlaşabilirsek alacağız
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.