Uzun çalışma saatleri işçileri elemanları canından bezdiriyor. Çalışma bakanımız da Bu çalışma saatlerinin insan onuruna ters olduğunu belirtti. Binlerce işsizin sokaklarda boş gezdiğini düşünürsek işçilerin uzun çalışma saatlerine zorlanıyor.
| Faruk Çelik |
tazminatı fonu oluşturulmasının bugün konuşulan bir hadise olmadığını, fonun yasada bulunduğunu söyledi. Çelik, ‘’Kıdem tazminatının bugünkü uygulamasının memnuniyetinden bahsetmek mümkün değil. Kim memnun, yüzde 8 kıdem tazminatı güvencesi olanlar memnun. Yüzde 92’si memnun değil, işveren memnun değil” diye konuştu.
koyun çok zengin alışmış ep bana işçinin işi kölelik öbür dünyayı düşünen yok ep bu dünya zengin alıcak yanına zenginliğini san ki birazda işçileri düşünseler evlenicekmi evmi alıcak napıcak
YanıtlaSilAyıp yani, yıllardır aynı maaşa insanları köle gibi çalıştırıyorlar, hele ki özel sektör. Neden müdahale edilmiyor? Haksızlık değil mi bu?
YanıtlaSil