Bu Çalışma Saatleri İnsan Onuruna Yakışır Mı?

 Uzun çalışma saatleri işçileri elemanları canından bezdiriyor. Çalışma bakanımız da Bu çalışma saatlerinin insan onuruna ters olduğunu belirtti. Binlerce işsizin sokaklarda boş gezdiğini düşünürsek işçilerin uzun çalışma saatlerine zorlanıyor.
calisma-bakanligi
Faruk Çelik

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik de törende insan onuruna yaraşır bir çalışma ortamının sağlanması gerektiğini ifade etti. Çelik, ‘’Asgari ücretle 12-13 saat çalıştırılma, insan onuruna yaraşır mı? Bunu düşünmemiz gerekiyor. Bu insanların geleceğiyle ilgili dünyası nedir? Bunu tahayyül etmemiz gerekir. İnsan onuruna yakışır bir çalışma yaşamı ve rekabet ortamını engellemeyecek bir yaklaşım dengesi içerisinde işi götürmemiz gerek’’ dedi. Bakan Çelik, kıdem
tazminatı fonu oluşturulmasının bugün konuşulan bir hadise olmadığını, fonun yasada bulunduğunu söyledi. Çelik, ‘’Kıdem tazminatının bugünkü uygulamasının memnuniyetinden bahsetmek mümkün değil. Kim memnun, yüzde 8 kıdem tazminatı güvencesi olanlar memnun. Yüzde 92’si memnun değil, işveren memnun değil” diye konuştu.

2 yorum:

  1. koyun çok zengin alışmış ep bana işçinin işi kölelik öbür dünyayı düşünen yok ep bu dünya zengin alıcak yanına zenginliğini san ki birazda işçileri düşünseler evlenicekmi evmi alıcak napıcak

    YanıtlaSil
  2. Ayıp yani, yıllardır aynı maaşa insanları köle gibi çalıştırıyorlar, hele ki özel sektör. Neden müdahale edilmiyor? Haksızlık değil mi bu?

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.