![]() |
| Engelli eleman alımı |
Bakan Şahinin açıklaması ile Mart ayında yapılacak engelli memur alımı sınavı ile tam 20 bin engelli arkadaşımıza kadro verilecektir.
20 BİN KADROMUZU HIZLI BİR ŞEKİLDE İŞ SAHİBİ EDECEĞİZ
Bakan Şahin, engelliler konusunda en önemli sıkıntılarından birinin istihdam olduğuna dikkat çekerek, bu konuyla ilgili yönetmelikleri ve mevzuatları değiştirdiklerini söyledi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve Ömer Dinçer’in Çalışma Bakanlığı döneminde çok önemli adımların başladığını vurgulayan Şahin, konuşmasına şöyle devam etti:
"İstihdamla ilgili 2012 eylem planımızı hazırladık. Engellileri kendi içinde kategorilere ayıracağımız, işitme engellinin kendi içinde yarışacağı, görme engellinin kendi içinde yarışacağı, bedensel, zihinsel engelinin kendi içinde yarışacağı yeni bir sınav sistemin başlangıcının talimatını verdim. Yönetmeliğimizi değiştirdik. Mart ayında bu yeni sınav sistemine göre, herkesin kendi içinde yarışacağı bir sınavı başaracağız. Çıkan sonuca göre de hızlı bir şekilde, şu anda tahmini olarak belirlediğimiz 20 bin kadromuzu hızlı bir şekilde iş sahibi edeceğiz. Bu hedefi koyduk, Allah’ın izniyle bunu birlikte başaracağız.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.