İşkurdan 25 kişiye 1 aylık geçici iş imkanı

 11 tanesi bayan olacak geçici işçiler çalışmaya başladı. Toplum yararına çalışma programı kapsamında 25 vasıfsız işçiye iş imkanı sağlandı.

Söke Belediyesi ve Söke İŞ-KUR bir ortak projeye daha imza atıyor. İŞ-KUR’un Toplum Yararına Çalışma Programı (TYÇP) kapsamında 25 kişiye 30 gün boyunca Söke Belediyesi bünyesinde iş kapısı açılıyor.
Hiç bir sosyal güvencesi olmayan, işsiz vatandaşlara yönelik proje kapsamında İŞ-KUR tarafından belirlenen 11’i kadın olan toplam 25 kişi Söke Belediye Park ve Bahçe İşleri biriminin gösterdiği alanlarda ‘çevre düzenleme işçisi’ olarak çalışmaya başladı. Söke’de uygulanan TYÇP kapsamında 25 kişi, 1 Haziran tarihinden itibaren sigorta ve maaşları İŞ-KUR tarafından karşılanmak üzere çalışmaya başladı.
TYÇ Programının İŞ-KUR tarafından 3 yıldır uygulandığını son iki yıldır belediyeler ile işbirliği yapıldığını beliren Söke İŞ-KUR Müdürü Yusuf Kıvrak, İŞ-KUR olarak bir amaçlarının da toplum yararına kamusal alanlarda çalışacak iş gücüne iş temini olduğunu söyledi. Belediyelerin kendilerine başvuruda bulunmaları halinde kendilerinde müracaatları bulunan işsiz ve sosyal güvencesi olmayan kişileri yönlendirdiklerini belirten Yusuf Kıvrak; “Geçen yıl bölgemizde belde belediyeler ile çalıştık. Bu yıl yine Savuca, Sazlı, Yenidoğan gibi belde belediyelerimize Söke Belediyemiz de
eklendi” dedi.
Belediye Etüt Proje Müdürlüğü İnşaat Mühendisi Kadir Ateş, İŞ-KUR tarafından belirlenen işçilerin Söke Belediyesi park ve bahçe işleri birimi tarafından belirlenen alanlarda kuru ot mücadelesi yaptıklarını dile getirerek, İŞ-KUR yetkililerine teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.