Erdoğan 4-B kanun kararnamesini hastanede imzaladı

 Sözleşmelilerin kadroya geçmesini sağlayan belgeyi Başbakan Erdoğan hastane ziyareti sırasında imzaladı...

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 4/B'lileri devlet memuru kadrosuna geçiren düzenlemeyi hastane odasında imzaladığı ortaya çıktı. Kendisine 4/B'lilerin durumunun ne olacağını soran hemşireye, Başbakan Erdoğan, 4/B'lileri devlet memuru kadrosuna geçiren kanun hükmünde kararnameyi hemşirenin yanında imzalayarak cevap verdi. Erdoğan'ın imzalamasının ardından kararnamenin Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün de onaylamasıyla Resmi Gazete'nin mükerrer sayısı ile kamuoyuna duyuruldu. Başbakan Erdoğan, 3 Haziran akşamı Ankara Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Cizre'de terör örgütü yandaşlarının yurt yakma girişiminde yaralanan Fehmi Fidan'ı ziyaret etti. Fidan ile bir süre sohbet eden Erdoğan, hastaneden ayrılışı sırasında, hastane yetkililerinden bilgi aldı. Bu esnada Başbakan Erdoğan'a Hastane Başhemşiresi
İpek Çanakçı 4/B'lilerin sorunun ne zaman çözüleceğini sordu. Erdoğan, konuyla ilgili Maliye Bakanlığı'nın işlemleri tamamladığını belirterek, "Kararı gözünüzün önünde imzalayayım" diyerek, 205 bin 4-B'liyi devlet memuru kadrosuna geçiren düzenlemeyi imzaladı. Kararın imzalanması üzerine Çanakçı, Başbakan Erdoğan'a teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.