Elbistan işkur'dan teşekkür plaketi

 Elbistan iş-kur hizmet noktası açıldığı günden bu güne kadar alınan destek sahiplerine plaket verildi.

Elbistan Belediyesi ile İş-Kur Kahramanmaraş İl Müdürlüğü arasında imzalanan protokolle faaliyete başlayan İş-Kur Elbistan Hizmet Noktası'nın birinci yılını doldurması nedeniyle, bu süre içerisinde maddi, manevi ve iş istihdamı konusunda destek veren kurum ve kuruluş yöneticilerine teşekkür plaketi verildi.

Kervansaray Restoran'da düzenlenen törende, İş-Kur Elbistan Hizmet Noktası aracılığı ile istihdam ve maddi anlamda destek olan kurum ve kuruluş yöneticileri plaketlerini, protokol
mensuplarının elinden aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.