Demir-çelik kalifiye elemanı yetiştirmek için meslek lisesi açılıyor

Hayırsever işadamı Recep Atakaş Hatay'ın Dörtyol İlçesine demir-çelik sektörüne kalifiye eleman yetiştirmek için 32 derslikli Endüstri Meslek Lisesi yaptırıyor.

Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz’in makamında, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve MMK Atakaş Grubu arasında imzalan protokolle yapılacak olan Dörtyol MMK Atakaş Endüstri Meslek Lisesi 10 milyon TL’ye mal olacak.

Protokol imza törenine Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz ve Hayırsever İşadamı Recep Atakaş’ın yanı sıra, MMK Atakaş genel müdürü Sergey Usakov, Dörtyol Kaymakamı Hacı Hasan Özyiğit, Dörtyol Belediye Başkanı Fadıl Keskin ve Hatay İl Milli Eğitim Müdürü Cafer Tulmaç katıldılar.

Protokol töreninde konuşan Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz “Memlekette işsizlik sorunu var ama bu durumda iş bilmemenin de etkisi çoktur. İş bilenin iş bulmama durumu yoktur. Yaptığımız bu protokolle gençleri ihtiyaç duyulan seviyelere getireceğimize inanıyorum. Bir insan nerede olursa olsun iyi yetişmesi fevkalade önemlidir. Çünkü iyi yetişmiş bir bireyin hem toplumuna hem de ülkesine faydası olur” dedi.

Hayırsever Recep Atakaş ise, ülkenin en büyük sorununun eğitim olduğunu ve eğitimden gelen sıkıntıyı gidermek için imkanı olan herkesin eğitime destek vermesi
gerektiğini söyledi. Bölgedeki demir-çelik üretiminin yüzde 45’lere kadar çıkacağını belirten Atakaş, burada ihtiyaç duyulacak olan kalifiyeli elemanları yetiştirmek için Endüstri Meslek Lisesi açtıklarını söyledi. Atakaş, konuşmasında okulu şirket adına, Rus ortakları ile birlikte yapacaklarını da belirtti.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.