Belediyelere istihdam azarı

Maliye bakanımız Mehmet Şimşek belediyelere seslenerek istihdam bürosu olmayı bize bırakın dedi. Demecinde muhalefete de seslenen Şimşek istihdam ile ilgili düşüncelerini iletti…

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun seçim vaatlerini eleştiren Şimşek, “Ana muhalefetin şu seçim öncesi ortaya koyduğu boş vaatlerin bir kısmı dahi gerçekleştirme yönünde adım atılırsa bu ülke çok, çok daha geriye gider, batağa girer” dedi. Ak Parti 2. Yerel Yönetimler Sempozyumu’na katılan Bakan Şimşek, şunları söyledi: “Geçen sene Ak Parti hükümeti olarak 1 milyon 214 bin vatandaşa iş bulduk. Avrupa’da 27 ülke var. Avrupa’da yaratılan istihdamdan daha fazla bu ülkede tek başına istihdam biz yaratmışız. Sayın Kılıçdaroğlu, ‘istihdamsız büyüme’ diyor, nasıl istihdamsız büyüme? 1 milyon 214 bin vatandaşımıza 2010 yılında iş bulmuşuz, bu istihdamsız büyümeymiş.”
Boş vaatlerle batağa götürür
Türkiye’nin, istihdamın, güvenin korunması, rasyonel bir zeminde bütçenin ve hesapların devam ettirilmesi halinde, 2023 hedeflerine çok rahat ve arayı çok güçlü bir şekilde kapatarak ulaşacağız. Ama ana muhalefetin şu seçim öncesi ortaya koyduğu boş vaatlerin bir kısmı dahi gerçekleştirme yönünde adım atılırsa bu ülke çok çok daha geriye gider. 2001’de olduğu gibi uçurumun eşiğine, batağın içine yani bir borç batağının içine girer.”
Gençler oynaşla vakit kaybedemez
Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Tanrıverdi ise, gençlere şöyle seslendi: “Partimizin en önemli hedeflerinden biri de genç kuşakların ülkemizin esenliği refahı ve mutluluğuna yönelik olarak yola revan kılmaktır. Çünkü her bir genç insanımız Fatih’in İstanbul’u fethettiği yaştadır ve oyunla, oynaşla kaybedecek zamanları olmadığını bir an önce görmeye ihtiyaçları vardır.”

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.