Beğendik mağazası yeni şube açtı

Beğendik, Beyazşehir Yaşam Mağazası ile 30. şubesini açtı.
Mağazanın açılışına Kayseri Valisi Mevlüt Bilici, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, İl Emniyet Müdürü Cuma Aydın, Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Niyazi Bahçecioğlu, Beğendik Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Beğendik ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Mağazanın açılış konuşmasını yapan Beğendik Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Beğendik, Beyazşehir'de açtıkları mağaza ile Kayseri'de 19, Türkiye genelinde de 30. şubeye ulaştıklarını söyledi. Beğendik, "Beyazşehir Yaşam Mağazamızın açılışına katılarak bizimle bu mutluluğu paylaştığınız için herkese teşekkür ediyorum. Beğendik olarak insan sağlığı ve insana değer ilkemizle yola çıktığımız için bugün buralardayız. Yaşam Mağazamızda 50 bin çeşit ürünü Beyazşehir halkının hizmetine sunduk. Hayırlı olsun” şeklinde konuştu.
Kürsüye gelen Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki ise, Beğendik Mağazaları'nın Kayseri ile özdeşleştiğini belirterek, Ankara'da Beğendik Mağazaları dendiğini zaman Kayseri'nin akla geldiğini söyledi. Özhaseki, "Bir anlamda Beğendik Mağazaları Kayseri'yi temsil ediyor. Şehirler aslında yaşayan canlı organizmalardır. Yani insanlar gibi şehirlerin de bir canı vardır, ruhu vardır. Nasıl ki insanoğlu, birçok şeye ihtiyaç duyarsa, sabah kalktığı andan itibaren ihtiyaç
duyduğu ne varsa onları temin ettiğinde hayatını iyi idam ettirirse, bu ihtiyaçları da hiç bitmezse şehirlerinde aynı insanlar gibi birçok şeye ihtiyacı var. Onlarda bakım isterler, ihtimam görmek isterler. Eğer bu bakımı ve ihtimamı gösterirseniz şehirler iyileşerek, büyüyerek devam ettirirler hayatlarını, yoksa gerilerler. Tabii bu işler bizlere kamu yöneticilerine düşüyor" şeklinde konuştu.
Yapılan konuşmaların ardından mağazanın açılışı yapıldı.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.