Seçim yatırımı gibi kokan ek
öğretmen alımları ile ilgili sözü yaklaşık bir hafta önce Çanakkale'de milli eğitim bakanımız
Nimet Çubukçu dan almıştık. Bir çok
öğretmen adayımızda bu haberle biraz daha umutlanmıştı.
Ek öğretmen alımı ile ilgili hala bir duyuru yapılmadı.
 |
| Ek öğretmen alımı ne zaman? |
Başbakan Erdoğan, 18 Mart 2011 tarihinde, Çanakkale'de, Deniz Zaferi protokol törenlerine katıldı. Bu tören sırasında, Matematik öğretmenliği mezunu bir öğretmen adayının, hem Başbakanla hem de Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubuklu ile yaptığı görüşme öğretmen adayları arasında büyük bir heyecan yaratmış. Bu görüşmede, Başbakan Erdoğan'ın sorusu üzerine Sayın Çubukçu ek alım yapacaklarını, ek alım rakamını da 30 bin olarak planladıklarını belirtti. Milli Eğitim Bakanlığının artık resmi olarak, öğretmen adayları üzerindeki tedirginliği gidecerek resmi bir
açıklama yapması yerinde olacaktır.
Bu ilan
isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.