Yeni eğitim protokolü imzalandı

Eğitime Yüzde 100 Destek Kampanyası çerçevesinde Turgutlu ilçesine bağlı Derbent Kasabasına yapılacak olan 19 derslikli ilköğretim okulunun yapım protokolü Vali Celalettin Güvenç’in makamında imzalandı.
Protokol törenine Vali Celalettin Güvenç, Turgutlu Kaymakamı Nazmi Günlü, İl Özel İdaresi Genel Sekreter Yardımcısı Nurettin Aytekin, İl Milli Eğitim Müdürü Aziz Ersoy, Derbent Belde Belediye Başkanı Faruk Uslu ve hayırsever Ali Rıza Erturgut katıldı. Hayırsever tarafından yapılacak okul hakkında bilgi veren İl Milli Eğitim Müdürü Aziz Ersoy, “Hayırsever tarafından özel bir proje uygulanmak suretiyle, 19 derslikli yolun alt kısmında bulunan arsaya yeni bir okul yapılacak. Yapılacak olan okulun maliyet bedeli Bayındırlık ve İskan Müdürlüğü birim fiyatlarına göre yaklaşık 1 milyon 500 bin TL civarında. Demir ve çimentosu İl Özel İdaresi tarafından karşılanacak, diğer geri kalan işler hayırsever tarafından tamamlanarak milli eğitime teslim edilecek” dedi. Eğitime Yüzde 100 Destek Kampanyası çerçevesinde 2010 yılı itibariyle hayırseverlerle 120 protokolün imzalandığını, 2011 yılına da bereketli bir giriş yaparak 10. protokolü de imzalamakta olduklarını belirten Vali Güvenç, "Bu ülkeden kazandığını, tekrar bu ülkeye aktarmak en hayırlı iş diye düşünüyoruz. Okulun yapımını bir an önce bitirerek önümüzdeki eğitim öğretim dönemine yetiştiririz" diye konuştu. Ticaretle uğraştıktan sonra emekli olduğunu belirten hayırsever işadamı Erturgut da daha önceden de 1998 yılında babasının adına okul yaptıklarını hatırlatarak, "Babam rahmetli oldu. Ancak şu anda annem sağ. Biz de annemiz Sabiha Erturgut adına 19 derslikli bu okulun yapımını üstlenme kararı aldık. Bu yaptığımız yardımı
şahsım adına algılamayın. Devlet-millet işbirliği olarak algılayın" dedi.
Konuşmaların ardından 19 derslikli Derbent Sabiha Erturgut İlköğretim Okulu yapım protokolü imzalandı.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.