Uşak belediyesi istihdam ve hobi amaçlı kurslar açacak

Uşak Belediyesi Kültür ile Halk Eğitim Merkezi’nce ortaklaşa düzenlenen istihdama yönelik ve hobi amaçlı kurslar ilgi görmeye devam ediyor. Ocak ayı itibariyle açılan kursların sona erdiğini bildiren yetkililer 14 Şubat tarihi itibariyle 13 ayrı kurs açılacağını bildirdi.
Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen kurslara katılan kursiyerlere halk danslarından makine nakışa kadar bir çok alanda eğitim veriliyor. Kursu başarıyla bitirenlere Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika veriliyor. Kursların amacının nitelikli iş gücünü arttırmak ve vatandaşların ilgi duyduğu alanlarda kendilerini geliştirmesine yardımcı olmak olduğunu belirten Uşak Belediye Başkanı Ali Erdoğan, kursların aralıksız devam edeceğini bildirdi. İstihdama yönelik kursların restore edilen tarihi Dokur Evi ile Latife Hanım Kültür ve Sanat Evi’nde de devam ettiğini kaydeden Ali Erdoğan, “Biz bu kursları sıradan değil aranan kişi yetiştirmek sloganı ile başlattık. İstihdama yönelik kurslarla sanayicilerin ihtiyaç duyduğu ara eleman sıkıntısını gidermek istiyoruz. Bunun dışında sosyal belediyecilik anlayışı kapsamında hobi kursları açıyoruz. Vatandaşlarımızdan
gelen talepler doğrultusunda halk dansları, resim Arapça ve Osmanlıca kurslarımız devam ediyor. 14 Şubat tarihinde yeni kurslarımız başlayacak. Kurs bitiminde bir tören düzenleyerek kursiyerlerimize Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika veriyoruz”dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.