Okul hizmetlilerine seminer verildi

Sakarya İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hizmetiçi eğitim kapsamında, il genelindeki okul ve kurumlarda yardımcı hizmetler sınıfında görev yapan tüm personele; “Görev, Sorumluluk ve Verimlilik” semineri düzenlendi.
16 ilçeden 400 personelin katıldığı semineri Eğitim Müfettişleri Başkanı Ahmet İnanç verdi. Çalışanlara görevleriyle ilgili bilgilerin aktarıldığı seminer Ahmet Akkoç İlköğretim Okulu Konferans Salonunda yapıldı. Eğitim Müfettişleri Başkanı Ahmet İnanç, milli eğitime bağlı okul ve kurumlarda yardımcı hizmetler sınıfında görev yapan çalışanlara seminer boyunca memurun ödev ve yükümlülükleri, emirlere uymak, devlet malını korumak, görevde yükselme, sosyal ve temel haklar konularında ayrıntılı
bilgiler verdi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.