Ekmeğini taştan çıkaranlar projesi

Üzümlü’de ‘Ekmeğini Taştan Çıkaranlar’ adlı proje hayatiyete geçiriliyor.
Erzincan’ın Üzümlü ilçesinde Üzümlü Belediye Başkanlığı bünyesinde ve Sosyal Destek Programı kapsamında Belediye Başkanı Sami Sertadım, İl Proje Uzmanı Melek Albayrak ve koordinatör Suha Gülseven’in katılımıyla Belediye toplantı salonunda Ekmeğini Taştan Çıkaranlar adlı projenin kurs açılışı yapılarak eğitim çalışmalarına başlandı.
Açılan kursta andezit taşının işlenmesi, şekillendirilmesi ve yerine uygulaması konulu 5 ay sürecek eğitim verilecek. Kurs sonunda taş atölyesi oluşturularak orada çalışacak
işçiler gerçek anlamda ekmeklerini taştan çıkaracaklar.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.