Diyarbakır esnafı kan ağlıyor

Diyarbakır'da işlerin durgunluğundan şikayet eden esnaf, bazı aylar dükkanlarının kiralarını bile çıkaramadıklarını söyledi.
Diyarbakır Melikahmet semtinde kuru gıda satışı yapan Abdullah Yanar isimli esnaf, iş yapamamaktan yakınarak, "Eskimizden evimize giderken yüzümüz gülerdi. Vatandaşın alım gücü azaldı. Kimsenin dükkanlarımıza yanaştığı yok. Ucuza sattığımız ürünler bile her nedense alıcı bulamıyor. Bazı aylar dükkanlarımızın kiralarını bile çıkaramıyoruz. Moralimiz gittikçe bozuluyor. Sabah gelip iş yerimizi açıyoruz, mallarımızı en iyi şekilde sergiliyoruz, akşama kadar birkaç kişi geliyor. Onlar da çok cüzi
miktarda
alışveriş yapıyor. Bazı müşterilerimize eskiden veresiye hesabı açıyorduk. Onlar bile gelmez oldu. Birçok meslaktaşımız da bizim gibi şikayetçi iş yapamamaktan. Tek temennimiz, bir an önce işlerimizin düzelmesidir" dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.