Beşinci key ödemeleri hesaplandı ve 133 bin kişi daha
key ödemesi almaya hak kazandı. Konut Edindirme Yardımı kesintilerinin ödenmesinde 5. etap hazırlıkları bitti.
 |
| key ödemesi |
Beşinci ödemeden yararlanacak hak sahibi sayısı ise 133 binde kaldı. İlk etapta, beşinci KEY ödemesinden 300 bin kişinin yararlanacağı açıklanmıştı. Ancak incelemelerde, birçok kamu kurumunun önceki ödemelerden yararlanmış kişileri yeniden bildirdiği belirlendi. Liste, Emlak Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı’na teslim edildi. Emlak Gayrimenkul de, kontrolün ardından Resmi Gazete’ye gönderecek. Bu arada, KEY ödemelerine ilişkin yasal süreç mart sonu doluyor. Ancak yetkililer, halen bilgileri hatalı olduğu için ödemelerden yararlanamayan 500 bin kişinin olduğunu bildirdiler. Süre uzatılmazsa bu
kişilerin KEY ödemelerinden yararlanmaları riske girecek.
Bu ilan
isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.