Medical Park Hastanesi Sigara İçene İş Vermiyor

Medical Park Batman Hastanesi'nde tütün ve tütün ürünleri kullanan kişilerin işe alınmayacağı belirtildi. Medical park hastanesi iş başvurusu yap
sigara-personel-alimi
Sigara İçene İş Yok
"Tütün Ürünlerinin Zararlarının Önlenmesi ve Kontrolü" hakkındaki kanunun yürürlüğe girmesinin ardından sigara yasağının kapsamını genişleten 312 kişinin istihdam edildiği Medical Park Batman Hastanesi'nde, sigara içen bir kişi hiçbir kademede kabul edilmeyecek. İş başvurusunda bulunacak kişilerden, çalıştığı sürece asla sigara içmeyeceğine dair taahhüt alınacak ve herhangi bir çalışanın bu taahhüde rağmen sigara içtiği tespit edilirse bu durum işten çıkış sebebi olarak değerlendirilecek. Erken ölüm
nedenleri arasında başı çeken sigarayı, sağlık merkezinde yasaklayan hastane yöneticileri Genel Müdür Veysi Kubba ve Başhekim Dr. Mahmut Akdağ, ''Medical Park Batman Hastanesi'ne, sigara içenleri kabul etmeyeceğiz, bizimle çalışan arkadaşlarımıza da iradelerine sahip olmaları konusunda gerekli bilgilendirmelerde bulunduk. Tam dumansız hava sahasının sonuna kadar korunması gerektiğini altını çiziyor ve sigara yasağı konusunda yasalar neyi gerektiriyorsa onu uyguluyoruz. Önemli bir sağlık
merkezi olarak,
halkın sağlığının korunması konusuna ve yaşam kalitesine büyük hassasiyet gösteriyoruz'' dedi.
Medical Park yöneticileri, kapalı alanlarda sigara içme yasağının başlamasından bugüne kadar sigarayı bırakanların sayısının 1 milyona ulaştığını belirterek, bu durumundan büyük sevinç duyduklarını belirtti.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.