![]() |
| Sigara İçene İş Yok |
nedenleri arasında başı çeken sigarayı, sağlık merkezinde yasaklayan hastane yöneticileri Genel Müdür Veysi Kubba ve Başhekim Dr. Mahmut Akdağ, ''Medical Park Batman Hastanesi'ne, sigara içenleri kabul etmeyeceğiz, bizimle çalışan arkadaşlarımıza da iradelerine sahip olmaları konusunda gerekli bilgilendirmelerde bulunduk. Tam dumansız hava sahasının sonuna kadar korunması gerektiğini altını çiziyor ve sigara yasağı konusunda yasalar neyi gerektiriyorsa onu uyguluyoruz. Önemli bir sağlık
merkezi olarak,
halkın sağlığının korunması konusuna ve yaşam kalitesine büyük hassasiyet gösteriyoruz'' dedi.
Medical Park yöneticileri, kapalı alanlarda sigara içme yasağının başlamasından bugüne kadar sigarayı bırakanların sayısının 1 milyona ulaştığını belirterek, bu durumundan büyük sevinç duyduklarını belirtti.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.