Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanı M. Emin Zararsız, 2011 emekli maaş zamlarının Torba Kanun’un yürürlüğe girmesiyle yatırılacağını söyledi.
Zararzız, “Kanunun yürürlüğe girmesini bekliyoruz. Biz bütün çalışmaları tamamladık. Şubat ayında 60 liralık düzenlemeler hem de Ocak 60 lira ödenecek.” dedi. SGK Başkanı Zararsız, 2010 değerlendirmesi ve 2011 yılı hedeflerini anlattığı basın toplantısının
ardından soruları cevapladı. Emekli maaş zamlarının ocak ayında yatırılmadığının aktarılması üzerine Zararsız, Torba Kanun’da emekli maaş zamlarıyla ilgili düzenleme
bulunduğunu söyledi. Geçen yılda benzer şekilde yasanın yürürlüğe girmesinin beklendiğini dile getiren Zararsız, “Artış düzenleyen madde Torba Kanun’daki maddedir. Yürürlüğe girmesini bekliyoruz.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.