İlköğretim diploması kayıtları devam ediyor

Şanlıurfa Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu tarafından ilköğretim diplomasını almak isteyen vatandaşlar için kayıtların en kısa sürede tamamlamaları gerektiği bildirildi.

Şanlıurfa Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu müdürü Abuzer Tüysüz, vatandaşların 14 Ocak 2011 tarihine kadar sürelerinin olduğunu söyledi.Tüysüz, "Çeşitli nedenlerle ilköğretim dışına çıkmış vatandaşlarımız ve 16 yaşını tamamlamış vatandaşlarımız Halk Eğitim Merkezlerine başvurarak , açık ilköğretim okuluna devam edebilirler. Kayıtlarımız 14 Ocak 2011 yılına kadar devam edecek. Bu tarihten sonra kayıt yenileme imkanları bulunmamaktadır. Kayıtlar için diploma, nüfus cüzdan fotokopisi, 2 adet
fotoğraf ve bankaya 25 TL yatırmak yeterlidir. Talepler çok fazla
vatandaşlarımız tarafından. Fakat vatandaşlarımızdan isteğimiz fazla yoğunluğa kalmamak için bir an önce Halk Eğitim Merkezlerine gelerek kayıtlarını tamamlasınlar.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.