DİSK : işsiz sayımız arttı

TÜRKİYE İşçi Sendikaları Konfederasyonu Araştırma Enstitüsü (DİSK-AR) işsiz sayısının hâlâ krizin ilk etkisinde olduğunu açıkladı. DİSK-AR Eylül dönemi istihdam raporuna göre, “Ağustos, Eylül ve Ekim aylarını (Eylül dönemi) kapsayan Hanehalkı İşgücü Anketi (HİA) sonuçlarında işsizlik oranı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre 2.1 puanlık düşüşle yüzde 11.3 oldu. İşsiz sayısı ise 462 bin kişi azaldı. Buna karşın İşsizlik sayısı hala krizin ilk etkisinin istihdam verilerine yansıdığı Eylül 2008 döneminin 333 bin, kriz öncesi dönem olan Eylül 2007 döneminin 594 bin üzerinde seyretti. Buna göre işsiz sayısı 3 yıl öncesine
göre yüzde 25 oranında artmış oldu.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.