Çetinkaya iş başvurusu yaparak sizde 2011 yılında açılacak 10 yeni mağazadan birinde çalışabilirsiniz. Çetinkaya yeni yılda da yatırımlarına devam edecek. Çetinkaya iş başvurusu için tıkla.
ÇOK katlı mağazacılık konseptini, alışveriş merkezlerine de taşımaya başlayan Çetinkaya, İstanbul Merter’deki Meydan Alışveriş Merkezinde mağaza açtı. Meydan Merter’de açtığı mağazası ile alışveriş merkezlerinde ikinci mağazasını açan Çetinkaya, ürün grupları yeniden yapılandırıldı ve bölgenin tüketim alışkanlıklarına özgü, “Meydan Sizin” konsepti belirlendi. Çetinkaya Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya, Meydan Merter AVM’de açtıkları mağaza ile grubun toplam 102 bin 400 metrekarelik satış alanına ulaştığını ifade ederek, şöyle konuştu: “2010 yılı, hem yatırımlarımızın, hem de mevcut mağaza sayımızın artması bakımından bizim için çok verimli bir yıl oldu. 2011’de yine hızlı
hareket edeceğiz. Büyüme hedefimiz yüzde 35’dir. 2011 yılının sonuna kadar her biri 1500-3000 metrekare satış alanına sahip 10 mağaza daha açmayı hedefliyoruz.”
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

1973 yılında Afyonda doğdum.eğitim hayatım sıra dışı olarak gerçekleşti.çünki ilkokuldan sonra eğitim hayatıma devam etme şansım olmadı;fakat içimdeki fayda üretme isteği ve kendimi geliştirme isteği, üretime katkıda bulunma isteği hep vardı. ve tüm bunların etkisiyle eğitimime kaldığım yerden devam ettim.2002 yılında başladığım eğitimim 2010 yılında eşme meslek yüsek okulunda 2008 yılında kazandığım büro yönetimi bölümünü bitirmekle durdu.eğitimime 4 yıllık fakulte tamamlamakla devam etmek istemedim çünki; tüm yönleriyle araştırdığımda bana bir katkısı olmayacağını gördüm.Ayrıca artık hem kendim için hemde sosyal anlamda üretime katkıda bulunmak amacıyla çalışmak fayda üretmek istiyorum....ayrıca şunuda açıklamak istiyorum; iş tecrübelerim bölümünde en az 1 yıllık çalışma gösterilebiliyor.bir yıldan az ama iş tecrübem olarak staj haricinde ihlas holding'te yakın zamana kadar çalıştım.ve ayrıca yönetim ve organizasyon konusunda tecrübem var.tam resmi kayıtlarda gözükmediğinden tam zaman belirtemediğimden dolayı iş tecrübeleri bölümünde açıklamadım.son olarak şunu ifade etmek istiyorum;cv muhtemelen diyer arkadaşlar kadar belki kalabalık deyil ama ;mevcut şartlarımla şartları sonuna kadar zorladığıma inanıyorum.eğer sizinle çalışırsak yine aynı şekilde azim ve kararlılıkla yapabileceğimin en iyisini yapacağıma inanabilirsiniz..saygılarımla.
YanıtlaSil