Hiç bir kurum bu kadar yüksek istihdam oranlarına ulaşamaz çünkü 50 bin kişiyi Amerikan hükümeti alıyor. Göçmen olarak amerikada çalışmak istermisin? Hemde öyle asgari ücret derdinede son, ayda 2000-3000 dolar net maaş ile Amerikada çalışabilirsin. Amerika hem oturma hemde çalışma izni dağıtmaya başladı. Azalan işgücünü arttırmak için düzenlenecek bu çalışmaya hemen kaydını gerçekleştir.
Hemen yukardaki bağlantıdan başvuru formunu doldur ve amerikada çalışmaya hazırlan....
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.