Önceki 4 ödemeden yararlanamayan 250 bin kişiye aralık ayında yeni hak verilecek.
Kamuoyunda KEY olarak bilinen Konut Edindirme Yardımı ödemelerinden bugüne kadar yararlanamayan vatandaşlara dördüncü hak verilecek.
Dördüncü ödeme için hazırlıklar başladı. Ödemenin aralık ayı sonuna kadar yetiştirilmesi planlanıyor. KEY ödemeleri kararı çerçevesinde 2008 yılından bu yana hak sahiplerine üç etapta ödeme yapıldı. Üçüncü ve son ödeme ise Ağustos ayı içinde gerçekleştirildi. KEY ödemelerine ilişkin yasa hükümleri doğrultusunda, ilk üç ödemeden yararlanamayan hak sahiplerine bir hak daha sağlanacak. Söz konusu ödeme dördüncü hak olacak. Alınan bilgiye göre isim, soyad ve vatandaşlık numarasının yanlış bildirilmesi nedeniyle yaklaşık 250 bin kişinin önceki ödemelerden yararlanamadı.
Tasfiye Halindeki Emlak Bankası’nın Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Sayın, star’a yaptığı açıklamada, dördüncü KEY ödemelerine ilişkin çalışmaların
sürdürüldüğünü belirterek, bu çalışmalar sırasında birçok vatandaşın KEY Merkezi’ne gelerek çalışmaları engellediğini bildirdi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.