Memurun mesai ücreti 10 kuruş arttı

2011 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısı’na göre, memurların saat başı fazla çalışma ücreti, yeni yılda yüzde 8.7 oranında artacak. Halen 1 lira 15 kuruş olan fazla mesai ücreti, 1 Ocak 2011’den itibaren 1 lira 25 kuruş olarak ödenecek. Bu arada Harcırah Kanunu uyarınca verilecek gündelik ve tazminat tutarları da 1 Ocak 2011 tarihinden itibaren yüzde 4.5 ile yüzde 6 arasında zamlanacak. Buna göre yeni yılda TBMM Başkanı ve Başbakan’a 43 lira yerine 45.5 lira yurtiçi gündeliği
ödenecek.


Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.