Osmangazi Belediyesi bünyesinde açılan İş-Kur hizmet noktasına 6 ayda bin 70 kişi iş başvurusunda bulundu.
Osmangazi Belediyesi ile İş-kur İl Müdürlüğü arasında imzalanan protokol gereği Osmangazi Belediyesi’nde açılan İş-Kur hizmet noktası işsiz vatandaşlara umut olmaya devam ediyor. 15 Mart 2010 tarihinde hizmete giren hizmet noktası, vatandaş ile İş-Kur arasındaki koordinasyonu sağlayarak işsizlere iş imkanı sunuyor.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, bu hizmet sayesinde 41 kişinin iş sahibi olduğunu açıkladı. Hizmet noktasına açıldığı günden bu yana 671’i erkek, 399’u kadın toplam bin 70 kişinin iş müracaatında bulunduğuna dikkat çeken Dündar , “Osmangazi Belediyesi’ne nüfus kağıdıyla gelen vatandaşlar İş-Kur’a kaydını yaptırıyor, uygun bir iş bulunduğunda merkezden kendisine haber veriliyor. İşsizlik meselesinin çözümü konusunda çalışıyoruz” dedi.
Dündar, en önemli sıkıntının vasıfsız iş gücü olduğunu belirtti. Dündar, “6 ay sonunda yapmış olduğumuz değerlendirmede görüyoruz ki, iş var, ancak bu işlere uygun vasıflı eleman yok” diye konuştu.
Osmangazi İş-Kur hizmet noktası sayesinde vatandaşların
daha çok otomotiv, güvenlik, şoförlük ve temizlik sektörlerinde işe girdiğini belirten Dündar, hizmet noktalarının artmasıyla beraber istihdamın da artacağını belirtti.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.