Amerikada çalışmak isteyen iş arayan arkadaşlar medyada çıkan Amerika göçmenlik yasasındaki katı değişimlere bence pek kulak asmamamız gerekmekte. Neden? diye soracakolursanız eğer, gelişmiş ülkelerde yapılan bu milliyetçi değişimler mutlaka işgücü gereksinimine yenik düşecektir. Amerikan hükümetinin göçmenlere hiç olmadığı kadar çok ihtiyacı vardır. Amerikan hükümeti gelişen sanayi kollarında çalışacak iş gücünü ancak ve ancak göçmen işçilerden karşılamalı. Sırf bu yüzden işsiz arkadaşlarımız için green card başvurusu çok önemlidir.
Amerikada iş olanakalrı sürekli yenilenmekle beraber yapılan bu gibi göçmenlik politikası değişimleri aslında Amerikan milliyetçilerin agzına bir parmak bal sürmekten başka bir şey değildir.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.