Memur ek ödeme alacak

memur ek ödeme
 İşsizlerimizin neden "bir memur olalımda ne olursa olsun" dediği anlaşılıyor. Memurlar karambolden ek ödeme alabiliyor. Bir soru üzerine Meliye bakanımızın açıklaması memurların ek ödeme alacağı oldu.

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, memurlara ek ödeme verilmesi için çalışma yaptıklarını açıkladı. Ek ödemelere ilişin 2008 yılında ek denge tazminatı şeklinde düzenleme yapıldığını, ancak bütçe imkânları elvermediği için sonrasını getiremediklerini belirten Maliye Bakanı, "Ama şu anda üzerinde çalışılıyor. Önümüzdeki dönemde yine bütçe imkânları çerçevesinde fazla borçlanma ihtiyacını artırmadan
bunu sağlayabilecek bir şekilde tabii ki çalışmaları yapıyoruz, bu konuda yardımcı olacağız" müjdesini verdi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.