Sanayi sektörümüzün üretimi geçen yıl bu aya göre tam %18'lik artış göstermiş, gerçi piyasa beklentilerimizde %17 miş ama bu artışın devamını umud ediyoruz... Ülkemizde sanayi sektörünün gelişmesine paralel olarak işçi ihtiyacıda artmakta, sürekli olarak Tarım sektöründen işgücü sanayi ve hizmet sektörüne akmakta. Şehirler arası göçün yegane suçlusu sanayi sektörü olsada sanayi iş başvurusu yapacaklar bundan pek şikayetçi değil gibi. Sanayileşmede gelişmiş ülke konumuna gelmemiz için sanayi dallarının ülkemize dengeli olarak dağıtılması, her yörede insanlar göç etmeden iş bulmalı.Sanayi üretimi şubat ayında, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 18.1 artış gösterdi.
Piyasa beklentileri artışın yüzde 17 olacağı yönündeydi.
Türkiye İstatistik Kurumu (TUİK), şubat ayı sanayi üretim rakamlarını açıkladı. Buna göre sanayi üretimi 2009 Şubat ayına göre yüzde 18.1 artış
gösterdi.
Aradan geçen bir yıllık dönemde imalat sanayi sektörü endeksi yüzde 20.5, madencilik ve taşocakçılığı sektörü endeksi yüzde 12.2, elektrik, gaz ve su sektörü endeksi yüzde 5.0 artış gösterdi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.