İl Emniyet Müdürlüğü, merkez ilçe emniyet müdürlükleri ve bağlı 47 polis merkezi amirliklerinin yenilenerek standardizasyonu sağlamak ve hizmette verimliliği en üst seviyeye çıkarmak amacıyla genel bütçe imkanları kullanılmadan çalışmalar sürdürülüyor. 2009 yılı ocak ayı içerisinde merkez ilçelerinde hizmet veren 47 polis merkezi amirliklerinde bulunan şüpheli müdafii görüşme odaları, AB standartlarını yakalamak amacıyla gerekli büro malzemeleri ile yeniden tefriş edilmek süretiyle tek tip hale getirildi.Ankara Emniyeti'nden yapılan açıklamada, bu çerçevede merkez ilçelerine bağlı polis merkezi amirliklerinin iç mekanlarının tamamının boyası yapıldığı bildirildi. Açıklamada, "Yapılan çalışmalar kapsamında halkımıza daha iyi hizmet vermek için bütün polis merkezi amirliklerimize son teknolojik özelliklere sahip birer hızlı çekim yapan fotokopi makinesi, bilgisayar, yazıcı, faks cihazı ile tarayıcı verilmek süretiyle teknolojik donanımları artırılarak hizmete sunulmuştur." denildi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.