Maliye bakanına 2009 ek ödeme sorusu

Maliye bakanı sayın Unakıtan'a yöneltilen soru 2009'da memura ek ödeme uygulanacakmı ve hangi tarihte uygulanacak?


BBP Genel Başkanı ve Sivas Milletvekili Muhsin Yazıcıoğlu, Maliye Bakanı Kemal Unakıtan'a, ''(Memurlara) 2009 yılında yapılması öngörülen ilave ek ödemelere enflasyon farkı uygulanacak mı ? '' diye sordu.
Yazıcıoğlu, Unakıtan tarafından yazılı olarak yanıtlanması istemiyle TBMM Başkanlığı'na sunduğu soru önergesinde, Bakanlar Kuruluna tanınan yetki çerçevesinde yürürlüğe konulan '' Ek Ödemeye İlişkin Karar'' ın ilkinin 2008 yılında uygulandığını anımsattı.
 Sendikalarla yapılan mutabakat metninde de '' ek ödemenin, eşit işe eşit ücret prensibine uygun olarak 2012 yılı ortasına kadar kademeli bir şekilde artırılması'' hükmünün konulduğunu belirten Yazıcıoğlu, önergesinde şu soruları yer verdi: '' 2008 yılı içinde gerçekleştirilen ek ödemelere ilave olarak 2009 yılında ikinci ek ödeme hangi tarihte gerçekleştirilecektir? 2009 yılı içerisinde yapılması öngörülen ilave ek ödemelere enflasyon farkı uygulanacak mıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.