
Kamu-sen üyelerin haklarının yendiği iddiası ile key ödemelerinin yeniden hesaplanması için ankara bölge idare mahkemesinde dava açtı. Hesaplamalara göre enfazla 1.300 ytl alınan paranın aslında 3.300 ytl olmasının gerektiğini savunan kamu-sen bu yanlış hesabın hemen düzeltilmesini gerektigini söyledi. Bizimde hakkımızı arayan bir sendika olması güzel birşey ama keşke baştan hakkımız verilse değilmi??
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.