Bebekler 20 kilo mama yerse fabrika kuracaklar

Numil gıda
Numil gıda iş başvurusu yapmak isteyenlerin yeni eleman alımında iş sahibi olmaları için bebeklerin 20 kg mama yemelerini beklemeleri gerekmekte. Bebeklerin mama tüketimi arttığında Numil gıda yeni yatırımlar ile fabrika kuracağını açıkladı.

Milupa, Bebelac ve Aptamil markalarını bünyesinde barındıran Numil Gıda, Türkiye’de bebek başına 10 kilo olan mama tüketimi iki katına çıktığında Türkiye’de fabrika kuracak. Numil Genel Müdürü Gamze Çuhadaroğlu, “Türkiye’de iki yıl üst üste yüzde 40 büyüdüğümüz taktirde yatırım yapabilecek konuma geliriz” dedi.

MİLUPA, Bebelac ve Aptamil markalarını bünyesinde barındıran Numil Gıda, Türkiye’de bebek başına 10 kilo olan mama tüketim miktarının iki katına çıkması durumunda Türkiye’de fabrika kurarak yatırım yapmaya hazırlanıyor. Numil Gıda Genel Müdürü Gamze Çuhadaroğlu, “Türkiye’de iki yıl üst üste yüzde 40 büyüdüğümüz taktirde bebek maması alanında yatırım yapabilecek konuma geliriz. Türkiye’deki 0-1 yaşındaki bebeklerin yüzde 75-85’inin bebek maması kullanabilir duruma gelmesi demek. Biberon maması üreten bir fabrika açabiliriz. Türkiye’de bebek başına mama tüketimi 10 kilo. Ülkemizde bebek mamaları alanı hâlâ bebek aşamasında. Yatırım için teşviklere de bakıyoruz” dedi.

1 yorum:

  1. ne saçma bebekler için mama tüketiminin artması=obez sağlıksız bir nüfus o fabrikada kimleri çalıştıracaklar acaba çok merak ettim!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.