 |
| Akbank bankacılık üssü |
Akbank iş başvurusu bağlantımızın bulunduğu sitemizde şimdide sizlere mayıs ayında hizmete sunulan
Akbank bankacılık üssü haberimizi duyurmak isteriz. Toplamda 3 bin 500 kişinin çalıştığı akbank bankacılık üssünde
çalışan personel sayısı 5 bin 500 e çıkarılacak. Çok rahat ve sosyal bir ortamda çalışan personeller için her şey düşünülmüş. Bu bağlamda
akbank iş başvurusu bağlantımızı sizlerle tekrar paylaşmak istiyoruz.
Akbank Genel Müdürü Ziya Akkurt, “150 milyon liralık yatırımla geçen mayıs ayında devreye giren bankacılık merkezimiz, artık operasyonlarımızın yüzde 98’ini gerçekleştiriyor. 3 bin 500 kişinin çalıştığı bu merkez, bize yüksek verimlilik, daha hızlı ve iyi hizmet olanağı sağladı. Akbank Operasyon Merkezi, bir yılda 550 milyon işlem gerçekleştirdi, Avrupa’nın en büyüğü oldu” dedi.
3 bin 500 kişi çalışıyor.
 |
| akbank |
Akkurt, ABM’deki personel sayısının 3 bin 500 olduğunu belirterek, şunları söyledi: “3 bin 500 arkadaşımız bu merkezde, oldukça rahat bir ortamda çalışıyor. Zamanla buradaki personel sayımız 5 bin 500’e kadar çıkabilir. Aslında istesek, buradaki alanı 180 bin metrekareye çıkarıp, 15 bin kişilik Akbank ailesini tümüyle buraya toplayabiliriz. Yani, böyle bir kapasite yaratabiliriz. Ancak, buna gerek yok. Buradaki arkadaşlarımızın çalışma koşulları yüksek düzeyde tutuluyor. Sosyal aktiviteleri artırıyoruz. Buraya gelen 3 bin 500 arkadaşımızın yüzde 60’ı Avrupa, yüzde 40’ı Anadolu yakasında oturuyordu. Şimdi yüzde 70’i Anadolu yakasına taşındı. Arkadaşlarımız taşınırken maddi destek verdik.”
Akkurt, Akbank Operasyon Merkezi’nin 550 milyon işlem, 50 milyon telefon hacmine ulaştığını ifade ederek, şunları anlattı: “Bu işlem ve telefon sayısı, Türkiye’de en büyük. Avrupa’da Almanya, İspanya, İngiltere gibi bildiğimiz operasyon merkezlerinden daha büyük. ABD’
deki önde gelen operasyon merkezlerine yakın bir büyüklüğü ortaya koyuyor. 550 milyon işlemin 110 milyonu ödemelerden oluşuyor. 85 milyon POS aktarımı gerçekleşiyor. 51 milyon kart, çek ve ekstre basılıyor. Yatırım fonu alım-satımı 33 milyon.”
Mrb ben bankacılık bölümü mezunuym şuan AÖF işletme bölümü son sınıf ögrencisiyim bunun yanı sıra iki yıldır ücretli ögretmenlik yapıyorum ve bankanızda sizinle çaışmayı arzu ediyorum...
YanıtlaSilMrb ben bankacılık bölümü mezunuym şuan AÖF işletme bölümü son sınıf ögrencisiyim bunun yanı sıra iki yıldır ücretli ögretmenlik yapıyorum ve bankanızda sizinle çaışmayı arzu ediyorum...
YanıtlaSil