Yeni Otoyolda 10 bin doğrudan 50 bin dolaylı personel iş bulacak

otoyol inşaatı sözleşmesi
 Bakan Binali Yıldırım'ın da katılımı ile gerçekleşen sözleşme ile Türkiyenin en büyük otoyol yapımında 50 bin kişinin iş bulacağı vurgulandı. Otoyolda çalışmak için iş başvurusu yapmak isteyen iş arayan arkadaşlar için araştırmalarımız sürüyor.

Türkiye'nin en büyük otoyolu projesi olan ve İzmit Körfez Geçişiyle Bağlantı yolları dahil olmak üzere Yap-İşlet Devret modeliyle ihale edilen Gebze-Orhangazi-İzmir otoyoluna ilişkin sözleşme, Karayolları Genel Müdürlüğünde tarafların katılımıyla gerçekleşti.

Törene, sözleşmeye imza atan Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Nurol, Özaltın, Makyol, Astaldı, Yüksel ve Göçay firmalarının temsilcileri katıldı.

Bakan Yıldırım, açılışta yaptığı konuşmada, projenin kamu, özel sektör ortaklığıyla yapıldığını belirterek, “Proje, Türkiye Cumhuriyeti tarihinde Yap-İşlet-Devret modeliyle bir seferde yapılan en büyük projedir. Projenin, milletimize, devletimize ve geçtiği güzergahtaki illerimize hayırlı olmasını diliyoruz” dedi.

Proje ile aynı zamanda hem Türkiye'nin Avrupa Birliği altyapısına entegrasyonunu sağlayacağını hem de yapım süresince çok ciddi bir istihdam ve iç pazarda hareketlenmeye de vesile olacağını ifade eden Yıldırım, 20 ayda 7 adet şantiye kurulacağını, 10 bin kişinin
doğrudan istihdam edileceğini ve dolaylı istihdam sayısının da 50 bini bulacağını bildirdi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

3 yorum:

  1. merhaba ben kopru vıyaduk beton krıstasıma makınası elefhant gren opratruyum ıkıncı bogazkoprusu cevrwtrolunda IGL.STFA Italyan ASDALDI.SPA gumusova gerde otoyolum da calıstım ayretten yurt dısında suudı arabıstan da aynı ıslerde calıstım MUHIDDIN SAHIN DUZCE

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben muhıddın tlefon numaranızı vermeyın oyle. an ladıgımdan .telefonumu vrmedım nsıl ulasılır dıye dusundum gerkır dıye yazıyorum 05076605775 .muhıddın sahın ELEFHAND GREN OPRATORU

    YanıtlaSil
  3. Ben İbrahim Atar
    1961 yılında doğdum. 25 yıldır dozer operatörlüğü yapıyorum .Ayrıca greyder vb ağır iş makinaları da kullanabilmekteyim. Formenlikte yapmış bulunmaktayım Birden fazla şantiyede çalıştım. Alanımda uzmanlaştığıma inanıyorum. Yurtdışı seyahat engelim yoktur. Son olarak Azerbaycanda çalıştım ve şirketinizde çalışmak istiyorum ilginize duyrulur.
    Tel:05380597020
    msn adresim:ibrahim.atar09@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.