![]() |
| Belediyede çalışmak |
Özdemir, tarihi dokusu ile ön plana çıkan Amasya’da bu dokuyu korumak ve turizmin gelişmesini sağlamak için kentin kaldırımlarını da bu dokuya uygun yapmak istediklerini bildirdi.
Bunun için kentte tarihi dokuya uygun kaldırım yapacak usta aradıklarını ancak bulamadıklarını, Sivas’tan gelecek ustanın da elindeki işleri bitirmesini beklediklerini anlatan Özdemir, gelecek ustanın yanında çalışacak ve işi öğrenecek eleman da bulamamaktan yakındı.
Kendilerinden iş isteyen insanlara, gelecek ustanın yanında bu işi öğrenmeleri halinde Belediye olarak birlikte çalışma teklifinde bulunduklarını ancak olumlu sonuç alamadıklarını belirten Özdemir şunları söyledi.
"Belediye olarak kaldırım taşı döşüyoruz. Amasya’nın her tarafını tarihi dokuya uygun olarak yapmak istiyoruz. Turizm kentiyiz artık suni yapılanmalardan vazgeçilmesi lazım. Ama usta bulamıyoruz. Sivas’taki ustanın sırasını bekliyoruz. Bize iş için müracaat eden insanlara
diyoruz ki ’Sivas’tan gelen ustanın yanında 3 ay boyunca asgari ücretle çalış, şu işi öğren. Bu artık ömür boyu bu şekilde devam edecek. Aylığın belki 1-2 bin TL’ye gelecek. Öğren biz sana sürekli belediyeden iş verelim.’ Ama bir Allah’ın kulunu bulamıyoruz. Ama ne hikmetse Amasya’da güvenlikçi, şoför ve bilgisayarcı var. Bunları yapan binlerce insanımız var. Bunun haricinde özellikle el sanatları, el işçilikleri noktasında sıkıntımız var. Aynı şekilde inşaat sektörüne bakıldığında kentte çalışanların yüzde 40’ı yabancı. Maalesef bizim insanımız bu tür meslekleri iş olarak görmüyor ve eğilmiyorlar. Kalifiye eleman bulmak noktasında ciddi sıkıntılarımız var."
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

mereba ben hüseyin %40 özürlüyüm meslek lisesi mezunuyum özel eğitimlerim bilgisayar işletmenliği + büro yönetim ve ön muhasebe/sekreterlik eğitimleri aldım 1982 doğumluyum beni değerlendirirseniz sevinirim tşkler.
YanıtlaSilzonguldak ereğliliyim
selam ben bir şikayette bulunacağım.belediye olarak fakirlere su saati takılmadan su veriliyor.evet güzel bir yardım ama hak edene yaşlı kadına su verildi fakat yaşlı kadının evine torunu ve çocukları yerleştiler ikametinide almadı sorulsa misafir geldik derler merdiven yıkamalar dışarıyı sulamalar suyu bedava diye harcıyorlar günah değilmi adamını buldular ayrıca evi laminat ve badanasısını belediye tarafından yapıldı. genç insanlar evde yan gelip yatıyor belediye yardım ediyor gerçek ihtiyaç sahibine çaresiz insanlara yapılmalı.teşekkür ederim bilginize
YanıtlaSil