İleri mesleki ve teknik eğitim koleji eleman yetiştirecek

TÜRKİYE Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu Genel Başkanı Bendevi Palandöken, işsizliğin azaltılmasına yönelik önemli bir adım olarak kuracakları İleri Mesleki ve Teknik Eğitim Koleji ile iş yaşamına kalifiye eleman yetiştireceklerini kaydetti. Palandöken, yaptığı yazılı açıklamada, gençler arasında işsizlik oranının yüzde 24,1 olduğunu belirterek, “Her 4 gencimizden biri işsiz” dedi.

Uygun model

İş piyasasında mesleki eğitimden geçmiş nitelikli elemana olan ihtiyacın had safhada olduğuna, bir çok işletmenin nitelikli eleman bulamamaktan yakındığına dikkati çeken Palandöken, bu çelişkili durumun çözümünde, “TESK İleri Mesleki ve Teknik Eğitim Koleji”nin açılmasının uygun bir model olacağını kaydetti.

Çalışmalar hızlandı
Bendevi Palandöken, kolejde lise mezunu gençlere, hem iyi derecede İngilizce, hem de iyi bir mesleki eğitim vererek, bir yandan iş yaşamına kalifiye eleman yetiştirmeyi, diğer yandan da mesleki eğitimin prestijini yükseltmeyi hedeflediklerini ifade etti. TESK Genel Başkanı
Palandöken, TESK İleri Mesleki ve Teknik Eğitim Koleji’nin açılışı ile ilgili çalışmaları hızlandırdıklarını bildirdi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

2 yorum:

  1. merhaba benim adım mustafa 29 yaşındayım.askerliğimi yaptım.lise mezunuyum.6yıl motta gıda tc.aş'çalıştım. bu zaman zarfında sevkiyat-paketleme-gecevardiya amirliği ve son olarak bilgisayar operatörlüğü yaptım.ve 6 yılın sonunda işten ayrıldım.şuan işsizim ve kendime iş arıyorum.TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. hayırlı işler çok güzel bir iş yapıyorsunuz bende batmanlıyım 1975 doğumlu bayan dış giyiminde dokumada her türlü model çalışırım 22 senedir istanbulda osmanbeyde yıllardır çalıştım 7 sene kendime ayit atölye çalıştırdm ve yaklaşık 6 yıl ustabaşı olarakta çalıştım batman yeni fabrikada çalışabilirim telefon 0536 968 2019

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.